Blogi

Keppari-ilta

25.11.2022

Keppari-iltaa vietetään 1.12.2022 klo 17-19 Momentum Equine-tallilla. Keppari-iltaan voi osallistua oman kepparin kanssa tai sitten lainata tallilta mieleistä kepparia. Illan aikana hypätään, harjoitellaan kouluradan ratsastusta sekä tehdään keppareille nimikyltit. Ilmoittautuminen sähköpostilla suvi.lahtinen@sl-momentum.com tai puhelimitse nroon...

Black Week - tarjouksena (21.11-27.11.2022) kaikki tuotteet -10%, jos ostat kaksi tuotetta saat toisen vielä puoleen hintaan! Ostetut tuotteet käytettävä ennen 23.12.2022. Tarjous voimassa Black Week viikolla niin kauan kun tavaraa riittää, eli niin kauan kun kalenterissa on vapaita aikoja! Varaukset voi tehdä whatsapp illa tai sähköpostitse !

Nettisivut ja sähköpostiosoite vihdoin päivitetty. Tervetuloa seuraamaan sivuja! Lisää infoa toiminaasta löytyy myös facesta ja instasta (kunhan saan nekin päiviteltyä). Mukavaa syksyä kaikille!

SL Momentum

AVOINNA SOPIMUKSESTA

Kolsilantie 249,49400 Hamina

SOITA MEILLE

KIRJOITA MEILLE

suvi.lahtinen@sl-momentum.com

Ohjeita

Fysio- ja lymfaterapia sekä hieronta perjantaisin Ynnä-talossa, Sibeliuskatu 38, Haminassa, (esteetön pääsy). Muina aikoina Kolsilantie 249, Hamina.

Eläinavusteiset toiminnat sekä Momentum K9 ja Momentum Equine -toiminnat tilallamme Kolsilassa.

Talli sijaitsee kotipihassamme ja on avoinna vain edeltä sovittuina aikoina. Meillä piha-alueella koulutetaan muun toiminnan ohella nuoria hevosia ja koiria ja haluan varmistaa, että koulutusolosuhteet ovat optimaaliset. Eli jos haluat tulla tutustumaan talliimme ja tiloihimme niin soittele tai laita sähköpostia. Mielelläni esittelen paikkoja ja kerron toiminnasta lisää.

Tervetuloa!

Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita