Momentum Equine

Hevosten fysioterapia

Fysioterapiassa tehdään alkuhaastattelu ja tutkitaan hevonen fysioterapeuttisin menetelmin. Tavoitteena terapialla on liikkumis- ja  toimintakyvyn ylläpitäminen. Fysioterapia voi olla vammojen tai traumojen jälkeistä kuntoutusta tai myös ennaltaehkäisevää hoitoa. Laitteina käytämme tarvittaessa laseria, Tens- laitetta ja/tai värinä laitetta. Kylmä ja lämpöhoidot mahdollisia Kolsilassa.

Ratsastustunnit

Ratsastustunnit ovat tällä hetkellä mahdollisia ainoastaan pienemmille lapsille. Käytössä on kaksi ponia. Ratsastustuntiin sisältyy aina myös hevosen hoitoa tai muuta maasta käsin tehtäviä toimintoja ponin kanssa. Mahdollisuus on myös 30 minuutin Mini-tunteihin. Mini-tunnit on suunniteltu lapsille, jotka haluavat tulla tutustumaan poneihin/hevosiin ja kokeilla ratsastusta.

Valmennus

Valmennukseen on mahdollista tulla omalla hevosella. Valmennusta on mahdollisuus saada koulu- ja esteratsastuksessa. Talvisin pyrimme pitämään kentän käyttökuntoisena. Valmennuksessa keskitytään istuntaan sekä hevosen hyvään perusliikkumiseen, jonka jälkeen erilaisten liikkeiden ja isomman hyppääminen on turvallisempaa ja helppoa.

Hevosavusteinen fysioterapia

Tästä lisää Eläinavusteinen fysioterapia ja toiminta sivustolla, Fysio - ja lymfaterapia sivuston alla.

Hevosavusteinen toiminta

Hevosten koulutus

Teen hevosten koulutusta maastakäsin esim. ratsutukseen valmistelevat koulutukset, ohjasajo, maastaratsastus, hoitotoimenpiteiden koulutus. Koulutuksessa käytetään operanttia, sekä tutkittua, tietoon perustuvaa koulutus tapaa.

SL Momentum

AVOINNA SOPIMUKSESTA

Kolsilantie 249,49400 Hamina

SOITA MEILLE

KIRJOITA MEILLE

suvi.lahtinen@sl-momentum.com

Ohjeita

Fysio- ja lymfaterapia sekä hieronta perjantaisin Ynnä-talossa, Sibeliuskatu 38, Haminassa, (esteetön pääsy). Muina aikoina Kolsilantie 249, Hamina.

Eläinavusteiset toiminnat sekä Momentum K9 ja Momentum Equine -toiminnat tilallamme Kolsilassa.

Talli sijaitsee kotipihassamme ja on avoinna vain edeltä sovittuina aikoina. Meillä piha-alueella koulutetaan muun toiminnan ohella nuoria hevosia ja koiria ja haluan varmistaa, että koulutusolosuhteet ovat optimaaliset. Eli jos haluat tulla tutustumaan talliimme ja tiloihimme niin soittele tai laita sähköpostia. Mielelläni esittelen paikkoja ja kerron toiminnasta lisää.

Tervetuloa!

Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita